Sweet Tooth Review: Povestea de Apocalipsă plină de speranță a Netflix

Jeff Lemire‘s Dinte de lapte comic a debutat în 2009, o serie despre un băiat hibrid om / cerb care încearcă să supraviețuiască după ce un virus decimează cea mai mare parte a populației umane. La fel ca în multe povești post-apocaliptice, Dinte de lapte a fost sumbru, violent, adesea neliniștitor și cu o ușoară tentativă de optimism pentru viitor. Dar în timpul de atunci Dinte de lapte a lansat primul său număr, lumea s-a schimbat drastic. Divertismentul, în general, a fost inundat de cota sa de povești întunecate, la sfârșitul lumii, ca să nu mai vorbim de faptul că lumea reală a trebuit să țină cont de propria sa pandemie globală. În ciuda lumii sale pline de fuziuni om-animale, o adaptare directă a Dinte de lapte în acest moment s-ar simți ca o altă poveste despre armaghedon, dar cu un timp deosebit de prost.

Cu toate acestea, adaptarea Netflix a Dinte de lapte dezvoltat de Jim Mickle (Frig în iulie, Hap și Leonard) se blochează pe acea sclipire rară de speranță care a pătruns în întunericul lui Lemire. De mai multe ori Dinte de lapteprimul sezon minunat, narațiunea de James Brolin afirmă că „unele povești încep la început”, dar pentru personajele noastre, „povestea lor începe aici”, când li se cere să își asume o sarcină mare și descurajantă. Luarea lui Mickle asupra acestei povești arată frumusețea a ceea ce poate crește din pierdere, prezentând frecvent personaje care primesc noi oportunități care cresc din durerea și suferința pe care le-au întâmpinat. În loc să se concentreze asupra condamnării Dinte de lapteÎn context, Mickle creează o abordare optimistă a unei povești pe care am văzut-o de nenumărate ori înainte.

Dinte de lapte urmează hibridul Gus hibrid menționat mai sus, jucat de un simpatic și entuziast Christian Convery. După ce „The Great Crumble” a lovit lumea, singurii copii născuți au fost acești hibrizi, care i-au lăsat pe mulți să dea vina pe distrugerea acestor copii. În timp ce hibrizii sunt vânați în această lume nouă, Gus a trăit departe de rasa umană distrusă, trăind în Parcul Național Yellowstone împrejmuit cu tatăl său (un minunat Will Forte). Tatăl lui Gus îi spune că nu trebuie să părăsească niciodată granițele gardului, totuși, pe măsură ce aceste povești merg întotdeauna, au loc evenimente care îl trimit pe Gus în propria sa aventură. Unele povești încep la început, dar povestea lui Gus începe aici.

Gus își părăsește casa retrasă pentru a-și găsi mama în Colorado, cu puțin mai mult decât un Polaroid din ea și multe întrebări despre trecutul său. Tommy Gepperd îl ajută pe Gus pe parcursNonso Anozie), un fost jucător de fotbal care devine, fără să vrea, ghidul lui Gus, și Bear (Stefania LaVie Owen), o tânără fată care s-a dedicat protecției hibrizilor.

Imagine prin Netflix

ÎN LEGĂTURĂ: Urmăriți-l pe Robert Downey Jr. Explicați adaptarea sa pentru benzi desenate Netflix „Sweet Tooth” în noua caracteristică

Atât de mult Dinte de lapte se bazează pe interpretarea lui Convery, dar tânărul actor este imediat plăcut, deoarece vedem această nouă lume prin ochii lui de mirare și de întrebări. Gus este un personaj care trebuie să fie suficient de iritant uneori, astfel încât să înțelegem de ce Jepperd ar vrea să scape de el, dar și suficient de încântător pentru ca noi să dorim să urmărim aventura sa masivă. Este un act delicat de funie pe care Convery trebuie să-l tragă, dar el nu se clatină niciodată în inima și sufletul acestei povești.

Dinte de lapte ajunge să semene cu un fel de basm, cu imagini și culori luxuriante care apar, în ciuda tuturor morții și distrugerii de pe margini. Ca și în cazul materialului lui Lemire, Dinte de lapte este cel mai bun moment când se concentrează pe relația dintre Gus și Jepperd, pe care Gus îl numește „Big Man”. Această nouă relație de legătură scade și curge pe tot parcursul acestui sezon, dar urmărirea lor în călătoria lor în Colorado este întotdeauna încântătoare. Natura entuziasmată a lui Gus, amestecată cu atitudinea obosită a lui Jepperd, creează o dinamică plină de farmec și inimă.

După un pilot care aderă destul de strâns la materialul sursă, Mickle păstrează oasele de bază ale poveștii, totuși restructurează această narațiune pentru a o face a lui. De exemplu, Dinte de lapte preia mai multe personaje din banda desenată și aproape le transformă în piese secundare, arătându-și trecutul pentru a le face mai tridimensionale. Atât dr. Aditya Singh (Adeel Akhtar) – un fost medic care este prins în încercarea de a găsi un remediu – și hibridul Wendy (Naledi Murray) și mama ei Aimee (Dania Ramirez), care trăiesc într-o grădină zoologică abandonată, primesc povestiri din spate care arată istoria lor tragică, dar importantă.

1623177930 19 Sweet Tooth Review Povestea de Apocalipsa plina de speranta a.5
Imagine prin Netflix

În timp ce poveștile despre Gus, Singh și Wendy sunt în mare parte separate, ele arată o scară mai mare a acestei noi lumi, implicând totodată că un potențial al doilea sezon va uni aceste povești într-un mod mai satisfăcător decât poate primul sezon. Din moment ce originile lui Singh, Wendy și Aimee sunt aspecte complet noi ale acestei povești, le lipsește profunzimea, să zicem, a lui Gus și a tatălui său în pădure. Spectacolul îl aruncă pe spectator în aceste noi medii, cum ar fi un oraș suburban de supraviețuitori sau o grădină zoologică decrepită, fără a ne oferi un sentiment mai mare al acestor zone. La fel de mult ca aceste povești secundare să concretizeze această lume, ele încă se simt foarte secundare poveștii lui Gus.

Chiar dacă Dinte de lapte De obicei, amestecă frica inerentă a acestui scenariu cu compasiune copilărească, uneori șlefuind unele dintre elementele mai întunecate ale poveștii originale face ca acest prim sezon să fie prea dulce uneori. Armata de copii a lui Bear, care luptă pentru hibrizi, este mai puerilă decât o forță intimidantă. În mod similar, atunci când seria arată mai mulți hibrizi, designul este aproape prea drăguț, care amintește de „ce fel de pasăre ești?” scena din Moonrise Kingdom. În timp ce picăturile de ac pot fi puțin prea populare și pe nas, ca și în cazul melodiei Of Monsters and Men în primul episod, ele funcționează mai ales, chiar dacă uneori se apropie de margine.

Dinte de lapte De asemenea, a trebuit să oprească filmările din cauza pandemiei COVID-19, care a permis amintirile corelațiilor dintre „Marea maruntire” și anul trecut, în cazul în care cineva ar putea uita. Există fotografii persistente de semne de distanțare socială și un gag rapid despre oameni care refuză să poarte măști, dar din fericire, aceste mici înfloriri sunt reduse la minimum.

Cu toate acestea, tranziția Dinte de lapte în mai multe fabule prietenoase cu familia este un aspect bun pentru această poveste întinsă, una care din fericire este plină de speranță, mai degrabă decât de distrugere. Dinte de lapte face acest lucru printr-o aventură plăcută care arată renaștere și noi șanse pot ieși chiar din cele mai grave dezastre – ceea ce face din aceasta o poveste rară de pandemie înălțătoare în 2021.

Grad: B +

Dinte de lapte se difuzează acum pe Netflix.

CONTINUAȚI CITIREA: Primul trailer pentru „Sweet Tooth” dezvăluie adaptarea Bold DC Comics a Netflix