NETFLIX

Jungle Cruise Review-uri numesc-o o aventură distractivă

Au mai rămas doar câteva zile înainte de premiera Croaziera in jungla, au scăzut reacțiile critice cu privire la viitorul film de acțiune-aventură Dwayne Johnson și Emily Blunt inspirat de lunga plimbare Disney. Croaziera in jungla va fi lansat în cinematografe pe 30 iulie și, de asemenea, va fi disponibil în flux pe Disney + în aceeași dată prin Disney Premier Access.

Filmul, care se desfășoară la începutul secolului al XX-lea, urmărește aventurile unui căpitan de bărci de râu care duce un om de știință britanic și fratele ei într-o misiune într-o junglă pentru a găsi Arborele Vieții. În acest proces, trebuie să lupte împotriva animalelor periculoase, a unui mediu mortal și a unei petreceri de expediție concurente care vrea să le bată mai întâi la copac. Jaume Collet-Serra dirijează Croaziera in jungla dintr-un scenariu de Michael Green și Glenn Ficarra & John Requa, bazat pe o poveste de John Norville & Josh Goldstein și Ficarra & Requa. Pe lângă Johnson, care joacă rolul „Skipper”, Frank Wolff și Blunt, care joacă rolul Dr. Lily Houghton, Croaziera in jungla de asemenea, stele Jesse Plemons ca prințul Joachim, Edgar Ramírez ca Aguirre, Jack Whitehall ca MacGregor Houghton și Paul Giamatti ca Nilo Nemolato.

Imagine prin Disney

LEGATE DE: 15 lucruri de știut despre „Jungle Cruise” de la vizita noastră la setul de filme Disney Adventure

Acum, odată cu lansarea filmului în câteva zile, este timpul să aflăm la ce s-au gândit criticii Croaziera in jungla. Disney a atras din nou aurul în ultima sa încercare de a adapta o plimbare în parc tematic într-o poveste de lung metraj sau acest film nu se ridică prea mult la predecesorul său? piratii din Caraibe? Consultați câteva dintre reacțiile timpurii de mai jos – vom continua să actualizăm, pe măsură ce vor intra mai multe.

În primul rând, iată ce au spus propriii noștri Perri Nemiroff, Christina Radish și Steve Weintraub despre film:

Criticii par să fie de acord că filmul este o revenire amuzantă la filmele de aventură de familie de odinioară.

În plus, alți recenzori au subliniat că există o mulțime de referințe distractive la plimbarea originală pentru ca fanii să poată fi cu ochii pe, precum și omagii iubitoare pentru astfel de filme precum Romancing the Stone, Regina africană, și Indiana jones (dar a chemat Plemons în special ca punct culminant):

CONTINUAȚI CITIREA: 9 filme noi care ies în iulie (și unde să le urmăriți)

.