Data lansării scufundării și recenzia jocului Gacha

Astăzi, Crunchyroll Games anunță lansarea în engleză a popularului RPG anime mobil, Princess Connect! Re: Dive, publicat în parteneriat cu Cygames, aclamatul dezvoltator de titluri de succes pentru telefoane mobile, și funplex, o companie de gestionare a operațiunilor live și operațiuni de joc dezvoltată de GREE, Inc. Jocul mobil, care este mai degrabă un Gacha decât un RPG sincer, a fost lansat inițial în Japonia în februarie 2018, în urma lansării cu succes a originalului Princess Connect în 2015. Acum, jocului continuat i se alătură o adaptare anime (cu Sezonul 2 pe drum) și acum această versiune în limba engleză a hit-ului mobil. Dar merită să joci acest joc mobil Gacha care gestionează haremul pentru cei care nu sunt familiarizați cu povestea în stil anime plină de waifu?

Princess Connect! Re: Dive urmărește personaje de luptă numite Eroine pe care le „aduni” pentru „a purta bătălii în timp real cu spirit în toată țara Astraea”. Jucătorii câștigă acele personaje – peste 50 în total – printr-un mecanic Gacha și apoi le întăresc cu diferite abilități, echipamente și îmbunătățiri ale experienței, câștigate prin aprofundarea legăturilor lor pentru a debloca conținut exclusiv din poveste. Fanii au, de asemenea, șansa de a debloca personajul preferat de fani Djeeta din RPG-ul fantastic Granblue Fantasy, dacă ești norocos.

Imagine prin Crunchyroll Games, Cygames, GREE Inc.

Am avut ocazia să verific Princess Connect! Re: Dive înainte de lansare, cu puține cunoștințe despre joc, anime sau mitologie. Primul lucru care m-a frapat a fost PC! R: DDimensiunea semnificativă a descărcării, de aproximativ 6 GB sau mai mult, în funcție de dacă doriți să descărcați totul imediat sau să adăugați mai multe pe măsură ce mergeți. Datele suplimentare sunt oferite prin intermediul scenelor complete, HD, demne de anime-ul în sine (sau poate fie inspirate sau extrase direct din el), împreună cu povești cu actiune vocală completă (în japoneză, cu text în limba engleză). Dacă aveți un telefon mai vechi sau complet încărcat ca mine, vă recomandăm să goliți o cameră din timp.

Acum, din moment ce acest lucru a fost facturat ca un RPG mobil, mă așteptam la elementele clasice de joc de rol: construirea unei echipe de specialiști, luptă împreună pentru a câștiga experiență și pradă, poate finalizarea unor slujbe ciudate pentru a câștiga monedă pentru diferiți comercianți și cunoașterea unul pe altul pe parcurs. Faceți ceva din asta … cam, dar este în mare parte pasiv, totul conceput pentru a accelera jucătorii prin bătălii, misiuni, povești și misiuni deopotrivă în căutarea de bijuterii. Această monedă prețioasă este ceea ce veți folosi pentru a rula Gacha, care este modul în care vă „colectați” toate waifus-urile. În timp ce căutarea tutorială vă oferă o alergare Gacha gratuit (și probabil un personaj de nivel superior care să vă prindă; am ajuns să prind o Anna Rose Von Stechpalm de trei stele, care a fost încântătoare să cunoască prin povești), Bijuteriile nu sunt atât de dificil de câștigat într-o perioadă scurtă de joc, mai ușor încă pentru cei care s-au pre-înregistrat:

„Comunitatea globală de anime a anticipat cu nerăbdare lansarea, cu peste 800.000 de pre-înregistrați la nivel global de când a început pre-înregistrarea pe 3 decembrie 2020. Toți jucătorii vor primi 1.000 de bijuterii pentru a sărbători lansarea jocului și încă 2.100 de bijuterii pentru depășirea 500.000 de pre-înregistrați! Bijuteriile sunt moneda din joc și pot fi folosite pentru a debloca noi personaje și obiecte. ”

Cu toate acestea, măcinarea de bijuterii se simte un fel de gol, fără nicio luptă reală pe parcurs. Echipa ta de fete anime se va distruge cu adevărat în căutările timpurii fără a fi nevoie să ridici un deget literal. Puteți atinge ocazional un prompt pentru a efectua un atac special cunoscut sub numele de Union Burst, dar de cele mai multe ori nici nu va trebui. Nu-mi place cu adevărat această abordare a RPG-urilor din ultimii ani, stilul hands-off, turn-em-loose de a permite jocului în sine să contravină tot ceea ce am jucat vreodată în lumea RPG. În timp ce apreciez ideea de a construi o echipă și de a spera la cele mai bune, un fel ca Șahul Auto, acea idee joacă mult mai bine în PvP decât în ​​jocul solo. (Cred că acest joc ar trebui să aibă PvP pentru a-ți pune echipa împotriva celorlalți, dar pentru analiza înainte de lansare, nu am putut testa acest lucru.)

În mod clar, mecanicul respectiv nu deranjează legiunile fanilor pasionați și dedicați care adoră acest joc mobil. Când îți schimbi perspectiva pentru a înțelege PC! R: D ca mai mult un luptător Gacha grindy decât un RPG tradițional, devine un pic mai ușor de înțeles ceea ce face acest joc merită jucat. Investirea timpului în vizionarea de povești axate pe personaje și despre bresle (pe care le puteți sări, de asemenea, FYI) vă permite să câștigați bijuterii și cunoașteți fiecare dintre eroine. Trimiterea lor în luptă pe cont propriu vă va spune rapid dacă trebuie să respectați, să schimbați încărcăturile de viteze sau chiar să schimbați complet membrii echipei sau pozițiile. Și cu peste 50 de caractere din care să alegi și o echipă formată din 5, care îți oferă aproximativ 250 de milioane de combinații (dacă am făcut corect matematica).

Și în ceea ce privește jocurile anime, acesta este atât familiar, cât și fantastic (în sensul genului), oferind în același timp aproape orice aromă de waifu la care te poți gândi acolo. Vizualele sunt de top; jocul nu vă oferă nimic din ceea ce nu ați văzut până acum, dar reușește să livreze modele solide de personaje (fie că sunt versiunile anime sau spritei de luptă) și chiar alternează costume pentru anumite personaje. Fiecare dintre poveștile individuale ale Eroinelor sunt, de asemenea, plăcute și adaptate în mod unic acestora. Aceste cinematografii au fost create de un romancier ușor popular Akira ca scenarist principal, compozitor Kohei Tanaka, care a scris melodia principală pentru Războaiele Sakura, și WIT STUDIO, studioul de animație din spatele unor hituri precum Atac pe Titan, printre alte studiouri. Dacă doriți să măsurați calitatea conținutului anime al acestui joc, nu căutați mai departe decât pedigree-ul talentelor menționate mai sus.

Pentru mine, Princess Connect! Re: Dive nu este un joc cu care aș reveni la prea multe, chiar și ca un pick-up-and-play mobil casual. Nu am nicio legătură cu jocul original și nici cu adaptarea anime-ului, nici un sentiment real al Eroinelor (sau chiar al personajului jucător) dincolo de tropele lor și nici o investiție în luptele lor, deoarece eu, ca jucător, nu ajung de fapt la luptă deloc. Se simte ca și cum ai fi un marionetă deconectat la un catalog în continuă expansiune de anime waifus și pur și simplu nu este pentru mine. Dar pentru aceia dintre voi care sunt interesați de colectarea, personalizarea și lupta cu cea mai bună echipă împotriva celorlalți de pe platformă, Princess Connect! Re: Dive este un joc solid conceput, care oferă exact ceea ce cereți.

Dincolo de jocul jucabil în sine, Princess Connect! Re: Dive se alătură, de asemenea, cu Hololive Production, o agenție de talente pentru YouTubers virtuali, „pentru a aduce faniilor sneak peeks și live stream-uri speciale ale jocului alături de Hololive EN!” Mai jos veți găsi o listă de evenimente viitoare cu Vtubers pe canalele lor respective; la fiecare eveniment, cinci jucători norocoși vor câștiga încă 1.500 de bijuterii:

Princess Connect! Re: Dive este disponibil pentru descărcare acum atât pe dispozitivele iOS, cât și pe cele Android. Jocul mobil va fi, de asemenea, sponsorul principal al viitoarelor premii Anime, votând în direct până vineri, 22 ianuarie și spectacolul live difuzat vineri, 19 februarie. Princess Connect! Re: Dive este disponibil să fie transmis online pe Crunchyroll.

Urmăriți recent lansatul trailer de lansare de mai jos:

Începe o nouă aventură! Princess Connect! Re: Dive este ACUM DISPONIBIL pe iOS și Android în toată lumea! ✨ Descarcă jocul acum la https://got.cr/pc_cryt

.