Curb Your Enthusiasm Sezonul 11 ​​Episodul 9 Recenzia Prezintă 3 Bill Haders

Sezonul 11 ​​din Reduceți-vă entuziasmul a avut o parte echitabilă de vedete mari invitate, din Albert Brooks și Jon Hamm în premiera sezonului, Seth Rogen având o confruntare cu Larry David, si in special Tracey Ullman ca Irma Kostroski. Când a fost anunțată lista invitaților din sezonul 11, cu siguranță unul dintre cei mai remarcați a fost Bill Hader, care pare să se potrivească perfect cu acest spectacol în mare măsură improvizat. În penultimul episod al sezonului 11, Hader își face în sfârșit apariția ca trei personaje diferite și, în timp ce Hader este întotdeauna o bucurie pe ecran și în mod inerent amuzant, această performanță în trei exemplare nu se ridică la înălțimea hype-ului.

„Igor, Gregor și Timor” poartă numele celor trei personaje ale lui Hader, un trio de oameni vag europeni care arată ciudat de asemănător între ei, în ciuda părului lor variat, și spun „splendid” mai mult decât o persoană obișnuită. Jeff (Jeff Garlin) încearcă să cumpere o vază pentru soția sa, Susie (Susie Essman) să-mi cer scuze că am înșelat-o. Igor (Hader) lucrează la un magazin care vinde o vază la jumătate din prețul pe care și-o dorește Susie. După ce au făcut o înțelegere pentru vază, Jeff și Larry merg la un hotel pentru a întreba dacă există un loc bun de mâncat în apropiere. Concierge Gregor (Hader) recomandă Cafe Cukor, care se pare că are gulaș grozav. După ce Jeff și Larry încearcă gulașul și consideră că este dezgustător, se plâng lui Timor (Hader) la restaurant. Această antipatie față de gulaș provoacă un efect de ondulare care îl face pe Igor să decidă să nu-i vândă vaza lui Jeff, chiar dacă cei trei bărbați susțin că nu se cunosc.

Hader este bun în cele trei roluri și există momente încântătoare, cum ar fi Igor care îi cere lui Larry 10.000 de dolari pentru vază la sfârșitul episodului pentru că Seinfeld este în sindicare sau încercarea lui Timor de a mânca gulașul dezgustător. În timp ce personajele lui Hader sunt în conflict direct cu Larry, este un conflict mut care se simte mai mult ca o mașinație a complotului decât o oportunitate reală pentru Hader de a avea un moment pentru a străluci. Din nou, în comparație cu cineva ca Rogen la începutul acestui sezon, sau chiar Kaley Cuoco ca noul optometrist al lui Larry, această utilizare a lui Hader nu este chiar atât de splendidă pe cât s-ar spera.

LEGE: „Curb Your Enthusiasm” Sezonul 11 ​​Episodul 8 Recenzie: Un pic despre tot și multe despre nimic

Acesta este, de asemenea, un moment foarte ciudat pentru „Igor, Gregor și Timor”, deoarece este singurul episod din acest sezon care se concentrează în jurul lui Jeff, care se întâmplă la mai puțin de o săptămână după ce Garlin a plecat. Soții Goldberg după mai multe acuzații de abatere și o investigație HR. Este ciudat să ai un episod în care Larry vorbește despre „viața risc-recompensă” a lui Jeff, la care Jeff afirmă „riscul este recompensa mea”. Sigur, am văzut infidelitatea sexuală a lui Jeff Reduceți-vă entuziasmul înainte, așa că nu este deloc deplasat, dar pare un orar nefericit pentru „Igor, Gregor și Timor”.

„Igor, Gregor, & Timor” este, de asemenea, un episod extrem de încărcat. Nu numai că îi avem pe cei trei Haders, și Larry și Jeff care încearcă să ia vaza, mai este și Larry care salvează un biciclist de la o cădere, apoi încearcă să-și aducă puloverul înapoi la spital și un pieton care aproape că este lovit de Irma care conduce. mașina lui Larry, pentru care, desigur, Larry este acuzat mai târziu. Pe lângă toate acestea, totuși, sunt câteva momente foarte ample și ciudate între Larry și atât Susie, cât și Irma. Larry și Susie împreună este poate cea mai subestimată combinație Reduceți-vă entuziasmul, iar urmărirea lor jucând împotriva Irmei a fost unul dintre cele mai importante momente din partea din spate a acestui sezon. Larry și Susie să se ajute reciproc în acest sezon a fost o scuză grozavă pentru a o menține pe Susie o parte importantă a acestui sezon.

Dar iritația continuă a Irmei în viața lui Larry rămâne amuzantă. Dezvăluirea Irmei că vrea o operație de întinerire vaginală ca mulțumire din partea lui Larry pentru că a încercat să ridice mandatul de gard duce la câteva momente destul de exagerate pentru spectacol. A avea Susie, Irma și Larry vorbind despre operație împreună este sălbatic și duce la niște replici grozave de la Ullman, care spune că își dorește un „vagin de designer” la începutul episodului, apoi spune că o intervenție chirurgicală greșită a ajuns să arate ca un „topit. peşteră.” Irma ar fi putut să fie prea largă la sfârșitul acestui sezon, totuși este acea neplăcere copleșitoare care funcționează atât de bine împotriva neplăcutului mai fierbinte al lui Larry.

1640479914 688 Curb Your Enthusiasm Sezonul 11 ​​Episodul 9 Recenzia Prezinta 3.5

Pe măsură ce sezonul se apropie de sfârșit săptămâna viitoare, este deosebit de distractiv să-l vezi pe Larry începând să-l piardă, atât din cauza implicării Mariei Sofia în Tânărul Larry, și noile niveluri cu care Larry poate fi dezgustat de Irma. În acest episod, Larry doar țipă furios la Irma, ceea ce duce la unele dintre cele mai bune momente ale episodului. Larry este gata să izbucnească și pare puțin probabil să se poată ține în preajma Irmei suficient de mult pentru a obține ridicarea mandatului de gard.

Odată cu finalul sezonului următor, va fi interesant de văzut cum Sezonul 11 ​​termină toate aceste povești într-un sezon care s-a simțit adesea puțin dezarticulat. Materialul Irma împinge în mod clar narațiunea înainte, dar cele trei camee Hader și încercarea lui Larry de a-și recupera puloverul de la biciclistul rănit poate uneori simți că spectacolul își învârte roțile. „Igor, Gregor și Timor” este un episod plăcut, cu câteva momente grozave, dar între episodul de săptămâna aceasta și „What Have I Done?” de săptămâna trecută, aceste ultime episoade par mai mult în serviciul finalului sezonului decât în ​​serviciul lui. episodul individual.

Evaluare: B

.