Stiri Seriale

Curb Your Enthusiasm Sezonul 11 ​​Episodul 8 Recenzie: Toate setările, Little Payoff

Cu doar trei episoade rămase, și introducerea Irmei Kostroski (Tracey Ullman) săptămâna trecută, Reduceți-vă entuziasmul încearcă să pună la punct toate piesele pentru sfârșitul sezonului cu „What I Have I Done?” Rareori episoadele simt ca si cum isi pun in ordine intriga la fel de mult ca „Ce am facut?” face în ultimele momente ale episodului. În timp ce majoritatea episoadelor dau, de obicei, ceva catharsis trăsăturilor lui Larry, sfârșitul episodului din această săptămână pare mai degrabă o elipsă pentru ceea ce urmează.

Sezonul 11 ​​este un sezon ciudat pentru Reduceți-vă entuziasmul. Deși am avut episoade precum „Angel Muffin” care se concentrează în primul rând pe succesul Tânărul Larry, acest sezon a ținut deseori creația celui mai nou spectacol al lui Larry în spate. Spectacolul a apărut în aproape fiecare episod, dar în mod clar nu este punctul focal al sezonului pe care odată părea că va fi. În retrospectivă, acest fel are sens, deoarece l-am văzut pe Larry creând noi proiecte de divertisment pe parcursul unui sezon și dacă sezonul s-a concentrat pe crearea de Tânărul Larry, spectacolul ar putea fi acuzat că s-a întors la acea fântână.

Sezonul 11 ​​este mai interesat de castingul Mariei Sofia, a cărei implicare a Tânărul Larry fie va face, fie va rupe spectacolul. Accentul acestui sezon nu a fost tot timpul Tânărul Larry, a fost umbra Mariei Sofia care planează asupra lui Larry și șantajul care îi va condamna ultimul proiect. Cu toate acestea, ceea ce este atât de ciudat la sezonul 11 ​​este că până la „Irma Kostroski” de săptămâna trecută, se pare că Reduceți-vă entuziasmul nu știam că acesta este cazul. Odată cu introducerea lui Kostroski, este ca și cum serialul a știut în sfârșit cum să încheie această poveste, spre deosebire de sezonul care a precedat acest moment.

RELATE: „Curb Your Enthusiasm” Sezonul 11 ​​Episodul 7 Recenzie: antagonistul Larry David face cel mai bun episod al sezonului

Pentru Larry, Kostroski este un mijloc pentru un scop. Miroase a murături și vorbește mereu despre gazul ei, dar Larry trebuie să se apropie de ea pentru a schimba ordonanța orașului care ar face discutabilă șantajul Mariei Sofia. Până la sfârșitul filmului „What Have I Done?”, Larry a început o relație cu Irma, a fost primul ei iubit în peste un deceniu, a cucerit-o pe fiica Irmei, Diedre (Madeline Wise), iar acum o are pe Irma care locuiește în casa lui. Nu există o concluzie reală la „Ce am făcut?” pentru că stabilește în mod clar ultimele două episoade ale sezonului și, deși asta e în regulă, este ciudat ca un episod să nu aibă multe dintre firele sale să plătească.

Același lucru s-ar putea spune despre Jeff (Jeff Garlin) o înșeală pe Susie (Susie Green) cu șeful asistentei lui Hulu Carly (Liz Carey). Există o poveste întreagă despre Jeff care folosește un alt gel de spălat pentru a ascunde mirosul lui Carly de la Susie, iar achiziționarea respectivei geluri de baie îl face pe Larry să se ceartă pe protocolul de linie la un magazin. Dar toate acestea sunt în mare parte irelevante, deoarece, până la sfârșitul episodului, Susie găsește telefonul mobil secret al lui Jeff, ceea ce o face să descopere că Jeff o înșală din nou. Din nou, acest thread seamănă mai mult cu configurarea pentru ceea ce urmează, în loc să se încheie într-un mod substanțial.

„Ce am facut?” De asemenea, este plin de momente în care Larry este, neintenționat, un creator de haos. După Leon (JB Smoove) îl economisește pe Larry pe un instalator (Horatio Sanz, într-un rol care ar fi putut fi jucat literalmente de oricine), Larry decide să înceapă o afacere numită House Husband. Dacă un tip de reparație pare că costă prea mult, Leon se va îndrepta spre casa acelei persoane și va convinge reparatorul să o dea jos. Leon recunoaște că „știe puțin despre toate și multe despre nimic”, așa că, în mod natural, fiecare reparație la care Leon a „ajutat” ajunge să meargă teribil de greșit. În cel mai bun caz, această poveste este o modalitate grozavă de a-i oferi lui Leon ceva de făcut în acest sezon, dar în cele din urmă, cu ajutorul lui la reparații, care a dus-o pe Irma să cadă pe scări și să se mute în casa lui Larry, este încă un alt fir care servește în primul rând la stabilirea a ceea ce urmează să vină.

1640004346 34 Curb Your Enthusiasm Sezonul 11 ​​Episodul 8 Recenzie Toate setarile.5

Dar pe lângă acest haos, „Ce am făcut?” îl are pe Larry cu multă energie și pe nimeni pe care să se concentreze cu adevărat. De exemplu, când este invitat la ceremonia de reînnoire a jurământului lui Diedre, i se spune că petrecerea începe cu o oră mai devreme decât începe. În loc să plece și să se întoarcă, el devine un oaspete fără gazdă, explorând casa lui Diedre ca un copil. Se încurcă cu termostatul, atinge practic tot ce se vede și chiar se învârte pe un scaun până îl amețește. În timp ce îl urmărește pe Larry cu camerele ei de securitate, Diedre spune că speră că el se epuizează și, doar lăsându-l pe Larry să facă ceea ce vrea fără niciun fel de obstacol în calea lui, este ca și cum ai vedea un copil încercând să se distreze.

Într-un fel, Larry, ca oaspete fără gazdă, este un simbol pentru „Ce am făcut?” ca un intreg, per total. Îl suntem pe Diedre și-l urmărește pe Larry alergând, uitându-se la el însuși sub o lupă, întrebându-se ce naiba face și care este scopul tuturor acestor lucruri. Sigur, „Ce am făcut?” are momentele sale, cum ar fi urmărirea lui Larry și Leon discutând dacă acțiunile lui Larry la magazin au fost rasiste sau nu, sau urmărirea lui Ullman făcând o masă ca o bruschetă din fiecare scenă în care se află, dar în mare parte, îl ținem cu ochii pe Larry până când se epuizează.

Evaluare: B-

.