Curb Your Enthusiasm Sezonul 11 ​​Episodul 7 Recenzie: Larry urăște pe toată lumea

Larry David – personajul – este întotdeauna cel mai bun Reduceți-vă entuziasmul când are un adversar. În sezonul 11, am avut în mare parte o ușă rotativă de inamici temporari, fie că este managerul unui restaurant de sushi, optometristul său sau Dylan O’Brien. Dar cel mai recent dușman al lui David, Irma Kostroski (Tracey Ullman) este atât de puternic, David o numește cea mai neatrăgătoare persoană pe care a întâlnit-o vreodată, un personaj atât de greșit, încât își scrie numele chiar în titlul episodului.

„Irma Kostroski” se întoarce la primul episod al sezonului, „The Five-Foot Fence”, deoarece prin Kostroski, Larry crede că a găsit o soluție pentru Maria Sofia (Keyla Monterroso) problemă. Dacă Kostroski poate să abroge ordonanța orașului pentru a avea nevoie de un gard în jurul piscinei sale, el poate scăpa de a fi estorcat de tatăl Mariei Sofia. Este un mod extrem de giratoriu de a ieși din această situație, care apare din nou în prima Tânărul Larry tabelul citit, dar cu problema cu Maria Sofia care se înrăutățește, Larry trebuie să ia în mod clar măsuri drastice.

Imediat, Larry și Irma sunt în dezacord unul cu celălalt, deoarece Irma refuză să ia o persoană pentru Larry în timpul unui discurs ținut de candidatul la primar Jimmy Mayhew (Terrell Clayton). Dar odată ce Larry își dă seama de puterea pe care o are Irma, el decide să se apropie de inamic. Larry decide să se ducă la colopsie cu Irma pentru a fi de partea ei bună și continuă să o suge, deși putem vedea că îl ucide să facă asta.

RELATE: „Curb Your Enthusiasm” Sezonul 11 ​​Episodul 6 Recenzie: Cameuri fantastice și momente de cringe au creat a doua jumătate a sezonului

Ullman o joacă pe Irma, astfel încât să înțelegem pe deplin de ce toată lumea o displace. Larry spune că e ca și cum Dr. Frankenstein ar lua cele mai rele calități ale mai multor oameni și le-a pus într-o singură persoană, iar el nu greșește. Dar, de asemenea, Irma este la fel de tare ca Larry, la fel de stabilită în felul ei ca Larry și antiteza a tot ceea ce reprezintă Larry. Chiar dacă Larry glumește despre cum caută dragoste cu Irma, am văzut relații mai ciudate pentru Larry în emisiune. Irma ar putea foarte bine să fie un coșmar cu care trebuie să se confrunte pentru a-și obține drumul, un potențial interes amoros sau, mai probabil, ambele.

Dar „Irma Kostroski” nu este doar unul dintre cele mai bune episoade din sezonul 11 ​​din cauza personajului din titlu, ci și pentru că Larry pare să fie în dezacord cu aproape toată lumea din acest episod și se delectează cu el. Larry are probleme cu Asa (Jon Rudnițki), actorul extrem de deosebit care joacă versiunea mai tânără a lui Tânărul Larry. Asa este plin de cele mai proaste tendințe, fie că este atât de adânc în interpretarea sa, că nu poate alege ceașca de cafea potrivită, cere să fie numit „Larry” pe platou și numește oamenii care nu sunt actori „non-profesionişti. ” Este genul de personaj pe care vrei să-l vezi pe Larry distrugându-l.

Larry chiar se luptă cu Ruth Berman (Laura Julian), fosta soție a bărbatului care a murit recent în urma unui atac de cord la clubul country al lui Larry. Larry afirmă că nu primește „privilegii de văduvă” pentru că, din punct de vedere tehnic, nu și-a pierdut soțul. Dar, în realitate, Larry este pur și simplu supărat că Ruth și-a luat timpul de antrenament de golf și homarul pe care și-l dorea la prânz. Conflictul lui Larry cu văduva Berman face ca întregul club de țară să se întoarcă împotriva lui și cunoașteți un episod din Reduceți-vă entuziasmul este bine dacă există mai multe scene în care o întreagă cameră de oameni își batjocorește interpretarea ciudată, dar exactă a lumii a lui Larry David.

1639110606 461 Curb Your Enthusiasm Sezonul 11 ​​Episodul 7 Recenzie Larry uraste.5

Chiar și în scenele mai mici, atitudinea antagonistă a lui Larry este de aur. Luați de exemplu când află că Susie (Susie Essman) și Cheryl (Cheryl Hines) fac parte dintr-un club de carte care citește „The Sound and the Fury”. Nu există un motiv real pentru scena, dar este doar o scuză grozavă să-l faci pe Larry să râdă la acest club de carte pentru a-l citi pe Faulkner.

Dar și mai importantă este întoarcerea Richard Lewis, care inițial nu trebuia să apară în acest sezon din cauza unor probleme medicale. Poate fi o mică apariție, dar este grozav să-l ai pe Lewis înapoi. Mai ales în scena de deschidere a discursului lui Jimmy Mayhew, du-te-înapoi dintre Larry și Richard este minunată și poți să-ți dai seama că sunt doar doi prieteni care se bat atunci când Larry îl întreabă „când vei muri?” Această scenă este modul lui Larry de a submina bucuria pură de a-l avea pe Richard din nou în emisiune, o glumă brutală care i se pare aproape surprinzătoare pentru Richard și, cu adevărat, pare a fi felul lui Larry de a spune că îi place să-și aibă prietenul înapoi în emisiune, chiar dacă doar pentru câteva scene.

Cele mai bune episoade din Reduceți-vă entuziasmul de asemenea, construiți la niște concluzii impresionante, iar „Irma Kostroski” cu siguranță nu eșuează acolo. Larry decide să nu voteze atunci când el și o altă persoană care așteaptă la coadă decid să se anuleze reciproc, așa că ar trebui să meargă acasă. Se pare că această decizie modifică de fapt viitorul politicii din Santa Monica, ducând, încă o dată, la huiduirea lui Larry dintr-o cameră, un sfârșit perfect pentru un episod care este despre Larry să se bată capul cu toți cei cu care intră în contact. .

1639110606 810 Curb Your Enthusiasm Sezonul 11 ​​Episodul 7 Recenzie Larry uraste.5

Nu doar Larry David își găsește adversarul cu Irma Kostroski, sau abilitatea lui de a înfuria aproape pe toți cei pe care îi întâlnește ceea ce face ca acesta să fie cel mai bun episod al sezonului. Este, de asemenea, capacitatea episodului de a-l lăsa pe Larry să fie așa cum își dorește El. Există câteva momente mai mici de-a lungul episodului care ne oferă niște Larry-isme ingenioase care rezonează absolut. De exemplu, refuzul lui Larry de a purta ace pentru că purtarea unui ace nu schimbă oricum părerea nimănui sau afirmația lui Larry că „Urăsc oamenii în mod individual, dar iubesc omenirea”, care aproape că se simte ca și cum ar putea fi declarația tezei pentru întreaga serie. .

„Irma Kostroski” ar putea fi cel mai controversat episod pe care l-am văzut pe Larry David în acest întreg sezon, motiv pentru care este, probabil, cel mai bun episod al sezonului de până acum. Dacă Larry este atras în mod inexplicabil de ceea ce îl respinge în „Irma Kostroski”, suntem atrași în mod inexplicabil de ceea ce îl respinge pe Larry David.

Evaluare: A-

.