Curb Your Enthusiasm Sezonul 11 ​​Episodul 6 Recenzie: Seth Rogen strălucește

După ultimele săptămâni de Reduceți-vă entuziasmul au păstrat în cea mai mare parte creația de Larry Davidnoul spectacol al lui Tânărul Larry pe ultimul loc, „Man Fights Tiny Woman” readuce pe drumul cel bun arcul de-a lungul sezonului. Pe măsură ce intrăm în jumătatea din spate a sezonului 11, Tânărul Larry acum este distribuit în mare parte cu o echipă pe care Larry și Jeff (Jeff Garlin) sunt mulțumiți, în timp ce ultimele sunt puse pe platou. Lucrurile merg de minune pentru Tânărul Larry, care în lumea de Reduceți-vă entuziasmul înseamnă doar dezastru viitor.

În timp ce săptămâna trecută „IRASHAIMASE!” și „The Watermelon” de săptămâna precedentă au fost ambele episoade bune, s-au simțit ca episoade care, în cea mai mare parte, ar fi putut fi în orice sezon. În timp ce „Man Fights Tiny Woman” poate părea uneori Reduceți-vă entuziasmul stabilind piesele unde va merge povestea acestui sezon în a doua jumătate, o face cu fragmente solide și momente grozave între Larry și alți actori care fac acest episod să strălucească.

Dar să începem cu ceea ce nu funcționează la „Omul se luptă cu Tiny Woman”. Larry și Jeff Schaffer construiți acest episod mai ales în jurul părtinirilor lui Larry împotriva cine ar trebui și nu ar trebui să facă anumite meserii. Când Larry și Jeff se întorc dintr-o călătorie la New York, șoferul lui Larry, Miriam Clubok (Iris Anthony), este o femeie mai mică pe care Larry nu se simte confortabil să o lase să-și ducă bagajele. După ce plângerile lui la serviciul de limuzină cad în urechi surde și mașina lui este remorcată, Larry ajunge în cele din urmă să facă mai multe călătorii cu Miriam de-a lungul episodului, ceea ce îl face să arate ca un ticălos când o lasă să-și ducă bagajele, iar mai târziu – după cum sugerează și titlul – îi pune pe Larry și Miriam într-o ceartă pentru cine poate să-și ducă bagajele.

RELATE: „Curb Your Enthusiasm” Sezonul 11 ​​Episodul 5 Recenzie: O scurtătură către Valea Sezonului

De asemenea, în episod, Larry se uită la acoperișul lui, iar când acoperișul (Brad Grunberg) este puțin mai grea, Larry își face griji că ar putea înrăutăți acoperișul. Niciuna dintre aceste povești nu este atât de amuzantă în sine și, deși serialul nu este răutăcios în privința acestor arcuri, se simte ca și cum seria se dă jos într-un mod în care de obicei nu o face. Dar cel puțin aceste două povești au creat două dintre cele mai amuzante momente din episod, iar lupta dintre Larry și șoferul său pare că ar putea servi unui scop mai mare mai târziu în sezon.

Lăsându-și Larry șoferul să-și ducă bagajele, duce la unul dintre cele mai bune cameo-uri ale sezonului, așa cum Seth Rogen apare ca el însuși ca o potențială vedetă invitată pe Tânărul Larry. Rogen nu are suficient timp pe ecran în episod, dar profită la maximum de apariția sa rapidă. În scena sa, Seth se autodepreciază („Deci ești o persoană deșteaptă care încearcă să pară proastă, astfel încât oamenii să te placă?”), în timp ce trece la miezul lui Larry David („Și tu ești o persoană drăguță). părând a fi un nemernic, așa că nimeni nu te place?”). Dinamica lui Larry și Seth este fantastică, deoarece Seth încearcă să-l împiedice pe Larry să-i facă comentarii nebunești rapide, aproape ca surogatul publicului, sperând că Larry va înceta să facă lucrurile care îi vor cauza doar probleme pe drum. Sezonul 11 ​​a fost relativ ușor pentru actori care joacă versiuni subțiri ale ei înșiși, dar Rogen face o treabă fantastică cu un cameo scurt, dar dulce.

Dar dacă sezonul 11 ​​a avut un MVP surpriză, probabil că este Vince Vaughn ca Freddy Funkhouser. Mai ales în acest sezon, Vaughn a devenit o parte a cercului interior al lui Larry, la fel de omniprezent în spectacol ca și Jeff. Totuși, în timp ce Jeff va lăsa de obicei acțiunile lui Larry să alunece direct de la el, Freddy Funkhouser este întotdeauna gata să intre în conflict cu ideile lui Larry în moduri hilare. „Man Fights Tiny Woman” arată cât de puțin au nevoie Larry și Vince pentru a crea o scenă grozavă împreună, deoarece cei doi au un dezacord despre Perrier care construiește și construiește în absurd. Am mai văzut aceste tipuri de certuri banale între Larry și Freddy, dar de fiecare dată când se întâlnesc un moment, rezultatele sunt de aur.

1639543055 322 Curb Your Enthusiasm Sezonul 11 ​​Episodul 6 Recenzie Seth Rogen.5

Cu toate acestea, cea mai bună poveste din „Man Fights Tiny Woman” îmbină procesul de realizare Tânărul Larry cu flerul lui Larry de a intensifica situațiile incomode. Larry vizitează un chiropractician (Josh Gad), care are un birou surprinzător de gol, iar Larry descoperă că doctorul și-a speriat pacienții din cauza lenjeriei sale dezgustător de dezgustătoare. Chiar dacă este o întindere, această poveste se leagă frumos cu aspectul Tânărul Larry actorul Jason (Zach Reino), care este un evreu pentru Isus care creează probleme pe platoul de filmare. Reino este un improvizator talentat, așa că, în mod firesc, capacitatea sa de a transforma orice conversație într-una despre religie este tipul perfect de cringe pentru acest serial. În mod similar, Gad este destul de bun în rolul său jenant și doar să văd lenjeria intimă respingător de veche este suficientă pentru a face din acesta unul dintre cele mai memorabile scenarii ale acestui sezon.

În timp ce ultimele episoade din Reduceți-vă entuziasmul au fost plăcute, „Man Fights Tiny Woman” pare că sezonul revine pe drumul cel bun cu situații încântător de incomode și un accent mai puternic pe arcul sezonului. Cu Tânărul Larry aparent aproape gata de plecare, backend-ul sezonului 11 pare pe drumul cel bun pentru a încheia această poveste cu niște momente grozave demne Reduceți-vă entuziasmul se descurcă întotdeauna frumos.

Evaluare: B

.