Curb Your Enthusiasm Sezonul 11 ​​Episodul 5 Recenzie: Prima Miss din sezon

Ca sezoane recente ale Reduceți-vă entuziasmul au devenit despre a spune o poveste de ansamblu mai amplă, există ceva special la un episod independent bun. Fiecare episod din acest sezon are legătură într-un fel cu crearea Larry Davidnoul spectacol al lui Tânărul Larry, dar „IRASHAIMASE!” de săptămâna aceasta ignoră complet povestea de ansamblu pentru a spune un episod mai simplu care – deocamdată – nu se leagă de imaginea de ansamblu. Deși este plăcut să vezi un episod de sine stătător din Bordură din când în când, „IRASHAIMASE!” este cel mai slab episod de până acum din sezonul 11.

„IRASHAIMASE!” De fapt, începe destul de promițător, cu un focus mai direct decât este obișnuit să aibă spectacolul. Larry îl ia pe Jeff (Jeff Garlin) pentru a-l stabili la o întâlnire cu prietena lui Gabby McAfee (Julie Bowen), și de acolo, episodul începe să se extindă. Larry află că Jeff a pus-o pe Gabby cu Hal Berman (Rob Morrow), un bărbat cunoscut pentru că făcea sex cu soacra lui, iar Gabby și Hal nu au lucrat dintr-un motiv necunoscut. În drum spre întâlnire, Larry împrumută o cămașă de la Freddy Funkhouser (Vince Vaughn), pe care Larry îl va pune mai târziu cu sos de soia și îl va distruge complet în încercarea de a scăpa de pată. La întâlnirea în sine, Larry își face dușmani cu personalul restaurantului pentru că a salutat-o ​​pe Gabby cu salutul personalului „Irasshaimase!”

Scena lui David și Bowen la cină funcționează bine, deoarece David își arată farmecul, în timp ce Bowen este grozav să joace împotriva simțului umorului lui David. Este de fapt un fel de dezamăgitor că întregul episod nu încearcă ceva nou și ne lasă să petrecem timp cu acești doi la această dată. O jumătate de oră întreagă de David și Bowen la o întâlnire, în loc să se concentreze pe alte povești, ar fi putut fi o modalitate interesantă de a experimenta forma spectacolului.

LEȚIONATĂ: „Curb Your Enthusiasm” Sezonul 11 ​​Episodul 4: Povestea trece pe bancheta din spate la momentele mari absurde

În „The Watermelon” de săptămâna trecută, am spus că episodul funcționează atât de bine nu pentru că episodul s-a obosit să-și conecteze toate poveștile ca în „Angel Muffin”, ci pentru că fiecare poveste a avut propriul său moment hilar. Din păcate, „IRASHAIMASE!” nu dă rezultate la fel de bine. Menționez că „IRASHAIMASE!” Ar fi putut fi o modalitate grozavă de a experimenta cu formatul spectacolului, deoarece se simte ca variații pe care le-am mai văzut. După ce a vorbit la restaurant, Larry îi dezvăluie lui Gabby că a mai fost mustrat la restaurante. In timp ce Reduceți-vă entuziasmul găsește întotdeauna o nouă modalitate de a aborda diversele vizite problematice la restaurant ale lui Larry, aici, pare să se întoarcă din nou la aceeași fântână.

„IRASHAIMASE!” are niște plăți decente pentru poveștile sale, cum ar fi Hal sabotând a doua întâlnire a lui Larry și Gabby și Freddy să se răzbune pe Larry pentru că și-a distrus cămașa preferată vânzându-l la o înmormântare, există prea multe povești aici care nu merg. oriunde sau mergeți exact unde ne-am aștepta.

De exemplu, Larry trebuie să-și ia o rochie pentru Susie (Susie Essman) are surprinzător de puțină substanță pentru a Bordură subplot, deși îi permite lui Larry să încerce impresia lui Sherlock Holmes asupra unei Susie enervate. Și mai dezamăgitoare este confruntarea lui Larry cu gazda restaurantului (Sonny Saito) după ce Larry încearcă să-și recupereze umbrela pe care a lăsat-o în urmă la întâlnire. Văzând că umbrela lui Larry a fost luată de la un hotel, gazda decide că îi va returna umbrela lui Larry, totuși oricine a văzut vreodată un episod din Reduceți-vă entuziasmul știe că următorul lucru va fi altcineva decât Larry, care va folosi și păstra acea umbrelă. Din nou, nu este o poveste proastă, dar nu adaugă prea mult episodului și joacă ca o altă idee încercată și adevărată pe care am văzut-o înainte, cu mici variații.

1637957478 187 Curb Your Enthusiasm Sezonul 11 ​​Episodul 5 Recenzie Prima Miss.5

„IRASHAIMASE!” este, de asemenea, primul episod al acestui sezon care nu este regizat de altcineva decât Jeff Schaffer, cu mult timp Bordură director Robert B. Weide sărind în asta, în timp ce altcineva decât Schaffer și David a lucrat la povestea aici, ca Carol Leifer primește o poveste prin credit. Leifer a scris anterior doar un alt episod, „Artificial Fruit” din sezonul 10. Natura de sine stătătoare a „IRASSHAIMASE!” Se pare că ar fi putut fi făcut pentru orice alt sezon și poate că implicarea lui Leifer înseamnă că acest episod a fost conceput inițial în minte pentru sezonul trecut. Acesta nu este în mod inerent un lucru rău, dar irelevanța sa față de oricare dintre poveștile pe care le-am văzut până acum în acest sezon face ca acest lucru să pară că ar putea fi doar un pic decent pentru Sezonul 11.

„IRASHAIMASE!” nu este rău din orice imaginație, dar este cu siguranță un pas înapoi față de restul sezonului. Cu unsprezece sezoane de-a lungul a trei decenii, desigur, Reduceți-vă entuziasmul va atinge unele dintre aceleași note la un moment dat, dar „IRASHAIMASE!” începe puternic, apoi merge în direcții destul de previzibile sau urmează fire care nu merg prea mult nicăieri. „IRASHAIMASE!” este mai puțin Bordură la apogeu și mai mult ca o scurtătură către vale.

Evaluare: B-

.