Curb Your Enthusiasm Sezonul 11 ​​Episodul 3 Recenzie: Oaspeți grozavi, poveste OK

Dacă primul episod din Reduceți-vă entuziasmul Sezonul 11, „The Five Foot Fence”, a stabilit regia sezonului, iar al doilea episod, „Angel Muffin”, a arătat cât de strălucit David și showrunner-ul Jeff Schaffer ar putea împleti povești aparent neconectate într-o singură narațiune fantastică, al treilea episod, „Minibarul”, se concentrează asupra modului în care marii personaje invitați ai serialului fură cu ușurință spectacolul.

Sigur, deja am văzut în acest sezon Albert Brooks, Jon Hamm, și Dylan O’Brien, dar „The Mini Bar” înghesuiește vedetele invitate. Acest episod nu pierde timpul și-și arăta puterea de vedetă, ca Jeff (Jeff Garlin) și Susie (Susie Essman) să organizeze o cină care include și Larry, Cheryl (Cheryl Hines), vărul Andy (Richard Amabil), Freddy Funkhouser (Vince Vaughn), și managerul de afaceri al lui Larry și Jeff, Harry Baskin (Patton Oswalt), printre altii.

La această cină, „Minibarul” poate începe aproape toate poveștile episodului. Vărul Andy și soția lui Cassie (Lisa Arch) se așează la mijlocul mesei și învață că nu se pot „mijloacă”, adică sunt îngrozitori să fie în centrul atenției la o petrecere, plictisind pe toată lumea până la punctul în care Larry și Susie trebuie să-și combine puterile pentru a-i opri. . După ce Larry salvează situația, Andy și Cassie vor ca Larry să fie mijlocul pentru propria lor cină, la care el refuză.

Harry vine la Larry cu o problemă: după ce a primit numărul unei femei, i-a trimis mesaje prea des, iar acum ea nu mai răspunde. Larry încearcă să salveze situația spunându-i lui Harry să răspundă cu o glumă despre participarea la concursuri de mâncare de hot dog. Între timp, Freddy Funkhouser și-a cumpărat propriul hotel, iar acum Larry își oferă serviciile pentru a-și îngriji minibarul.

În timp ce „Angel Muffin” a început cu diferite povești care nu au avut nimic de-a face una cu cealaltă, care în cele din urmă se reunesc într-un mod genial, „The Mini Bar” aproape face opusul, pornind toate aceste povești la un moment dat și permițându-le să se împrăștie de acolo. Din păcate, rezultatul nu este la fel de eficient sau satisfăcător. Cina lui Andy și problemele romantice ale lui Harry se leagă până la urmă, dar nu într-un mod deosebit de interesant.

Cu toate acestea, îngrijirea mini-barului de către Larry duce la unele dintre cele mai mari râsete ale episodului, deoarece David și Vaughn sunt întotdeauna o bucurie să-l urmărești împreună, și lipsa totală de conștientizare a lui Larry că a împachetat acest mini-bar cu alimente incredibil de divizând, cum ar fi lemnul dulce negru. , mai multe tipuri de măsline și mazăre wasabi este amuzant din cauza indignării complete și a siguranței lui Larry în alegerile sale. Desigur, din moment ce asta este Reduceți-vă entuziasmul, aceste trei povești ar putea fi pregătite pentru a fi răsplătite în continuare, dar cu excepția hotelului lui Freddy, nu pare să existe cu adevărat alt loc pentru aceste povești.

1636443682 896 Curb Your Enthusiasm Sezonul 11 ​​Episodul 3 Recenzie Oaspeti grozavi.5

ÎN RELATE: „Curb Your Enthusiasm” Sezonul 11 ​​Episodul 2 Recenzie: Larry David s-a întors în zona sa de confort de disconfort

În mod surprinzător, este Keyla Monterroso Mejia ca Maria Sofia care continuă să fure spectacolul în acest sezon. Odată cu noul serial al lui Larry, lansarea de la Netflix, Larry și Jeff duc serialul la Hulu. Întrucât Maria Sofia este o actriță necunoscută (și din motive întemeiate), noul serviciu de streaming vrea să o vadă pe bandă. Pentru a încerca să o pregătească pentru cameră, Larry cere ajutorul lui Cheryl, care nu este pregătită pentru cât de groaznică este cu adevărat o actriță Maria Sofia.

De-a lungul acestui sezon, Mejia a jucat-o pe Maria Sofia într-un mod care arată extrem de clar că nu există nicio speranță pentru show-ul lui Larry dacă ea ajunge să fie într-adevăr una dintre principale. Încrederea ei excesivă și alegerile greșite în fiecare situație sunt derutante, deoarece este atât de sigură că face toate mișcările corecte, deși nimeni nu are idee despre ce naiba încearcă să realizeze.

Ei bine, cu excepția lui Hulu, care ajunge să o iubească, în timp ce ea se luptă pe bandă cu Cheryl și Ted Danson, chiar și după ce Larry și Jeff au crezut că au salvat serialul de instinctele teribile ale Mariei Sofia. În timp ce Netflix îl avea pe Don Jr. (Reid Scott), șeful lui Hulu (Elon Gold) petrece aproape fiecare rând demonstrându-i lui Larry că este evreu. Această trăsătură pare cu siguranță genul de lucru care ar putea ajunge în cele din urmă sub pielea lui Larry suficient pentru a-i provoca Tânărul Larry seria trebuie să găsească încă un serviciu de streaming.

1636443682 562 Curb Your Enthusiasm Sezonul 11 ​​Episodul 3 Recenzie Oaspeti grozavi.5

Deși atât Netflix, cât și Hulu au existat până acum în acest sezon ca o modalitate mai mică de a configura intriga serialului, va fi interesant de văzut ce Reduceți-vă entuziasmul încearcă să spună despre vârsta streamingului. De exemplu, birourile Netflix și Hulu sunt aproape aceleași, iar ambii șefi ai studioului par să aibă trei asistenți/lachei care sunt acolo pentru a absorbi șefii de studio și talentul. Acesta este primul sezon Reduceți-vă entuziasmul a existat de când a debutat HBO Max, așa că cine știe ce încearcă Larry să spună despre era serviciilor de streaming și dacă Tineri Larry va ajunge în cele din urmă la HBO Max.

E sălbatic să spui că un episod din Reduceți-vă entuziasmul care se termină cu Larry David și Patton Oswalt într-un concurs de mâncare de hot dog este puțin dezamăgitor, dar după ce sezonul acesta își flexează capacitatea incredibilă de a transforma firele sălbatice într-o narațiune coerentă care ajunge să se lege împreună, „Minibarul” se termină. simțindu-se ca o serie de fire disparate care nu găsesc niciodată o concluzie solidă. Un episod grozav din Reduceți-vă entuziasmul face ca fiecare element să plătească într-un mod îmbucurător, iar în timp ce „Minibarul” are momentele sale, precum Maria Sofia, și furia lui Larry față de recepția primită de gustările sale din mini-bar, acesta pur și simplu nu se leagă și nu culminează cu felul în care s-ar spera și s-ar aștepta.

Evaluare: B

.