Curb Your Enthusiasm Sezonul 11 ​​Episodul 2 Recenzie

Într-un interviu acordat Entertainment Weekly despre Reduceți-vă entuziasmulAl 11-lea sezon al lui, showrunner Jeff Schaffer a spus despre începutul sezonului: „Există o mulțime de fire disparate care nu par să aibă nimic în comun la începutul sezonului, dar toate se vor împleti la final pentru a face o rușine măruntă. pătură.” Cu toate acestea, între primul episod al sezonului, „The Five Foot Fence” și acest al doilea episod, „Angel Muffin”, începem să vedem un tipar al liniilor de trecere ale acestui sezon și, în special, cu acest al doilea. episod, continuăm să vedem cât de genial Schaffer și Larry David sunt la împletirea poveștilor care aparent nu au nicio legătură între ele.

Între aceste primele două episoade ale sezonului, putem începe să ne facem o idee la ce să ne așteptăm în acest sezon. De exemplu, ca Seinfeld reunirea sezonului 7, cel Fatwa! muzical al sezonului 9 sau magazinul de ciudă din sezonul 10, marele arc al acestui sezon pare cu siguranță că va veni sub forma Tânărul Larry serial care deja pare condamnat. Până la sfârșitul celui de-al doilea episod, Tânărul Larry a distribuit o actriță teribilă într-un rol principal, și-a pierdut potențiala putere de vedetă Dylan O’Brienși după o ceartă cu directorul Netflix Don Winston Jr. (Reid Scott), Tânărul Larry este fără casă.

Ceea ce duce la un alt interes clar al lui Schaffer și David, care este să se ocupe de unele comentarii politice, fără a trece peste bord. Sezonul trecut l-a văzut pe Larry purtând o pălărie „Make America Great Again” pentru a alunga oamenii, dar anul acesta pare să devină puțin mai subtil. În „The Five Foot Fence”, am văzut cât de repede distribuția Bordură aprins Albert Brooks când au aflat că era un acumulator de COVID, iar în acest episod, Larry nu poate avea încredere în Don Jr. de la Netflix, pentru că cine ar putea avea încredere într-un Don Jr.? Parcă pentru a puncta cu adevărat exact despre care vorbesc, biroul lui Don Jr. are chiar și o fotografie înrămată cu el vânând vânatul mare, vizibilă pe fundal. Având în vedere cât de mulți se așteptau ca Sezonul 11 ​​să fie concentrat direct pe experiența lui Larry în timpul pandemiei, serialul s-a îndepărtat deja de gluma evidentă și, în schimb, își aruncă loviturile politice într-un mod mai inteligent.

RELATE: Recenzie din sezonul 11 ​​„Curb Your Enthusiasm”: După 21 de ani, spectacolul lui Larry David rămâne la fel de grozav ca întotdeauna

În cele din urmă, sezonul 11 ​​îi oferă lui Leon ceea ce pare a fi unul dintre cele mai semnificative arcuri ale sale, în timp ce încearcă să găsească o nouă iubită pe care o poate lua cu el în călătoria sa în Asia. În două episoade, acțiunile lui Larry l-au determinat deja pe Leon să o piardă pe Mary Ferguson și pe Mary Ferguson #2 (Charlotte Newhouse).

Dar frumusețea „Angel Muffin” – și Reduceți-vă entuziasmul în cel mai bun mod – este capacitatea spectacolului de a tricota acea „pătură de rușine mărunte” menționată mai sus cu povești aparent disparate. Chiar și după douăzeci de ani de Bordură, este încă o bucurie minunată să vezi că acest serial aruncă atât de multe într-un singur episod și leagă totul cu o fundă rafinată. „Angel Muffin” nu este doar despre Larry care încearcă să-l cucerească pe O’Brien pentru spectacolul său sau despre capacitatea lui Larry de a-l pierde pe Leon încă o iubită. Acest episod aruncă în amestec și problemele lui Larry cu noul său dentist grec, Dr. Thanapapalous (Mitch Poulos); Asistentul Dr. T Angie (Katy Fullan) cine Jeff (Jeff Garlin) a avut o aventură cu și apoi a plătit pentru ca ea să facă un avort; o întreagă problemă cu un scaun de toaletă la birourile Netflix care nu se va da jos; un tip de întreținere nedemn de încredere; și pe deasupra, mai are timp suficient pentru ca Larry să-și apere prosoapele rătăcitoare de mai multe ori în episod.

Cu toate acestea, ceea ce face ca toate acestea să funcționeze este împletirea absolut remarcabilă a acestor povești împreună. După cum a sugerat Schaffer, ce legătură ar putea avea Dylan O’Brien cu câinele lui Mary Ferguson #2, Angel Muffin? Cum ar putea Larry și Jeff să vadă teribila trupă a lui O’Brien – Dylan O’Brien and the Entrails – acoperind „Peaches” de la Președinții Statelor Unite ale Americii, să afecteze avortul lui Angie? Până la sfârșitul filmului „Angel Muffin”, Reduceți-vă entuziasmul reușește să pună totul la locul său, structurând episodul impecabil și terminând cu o culminare perfectă a tuturor acestor povești disparate.

1636046932 72 Curb Your Enthusiasm Sezonul 11 ​​Episodul 2 Recenzie.5

Și mai impresionant este modul în care sezoanele recente au luat toate aceste episoade ingenios concepute și le-au luat în considerare în cadrul unui sezon și mai ingenios conceput în ansamblu. Pe măsură ce fiecare episod se încheie cu un crescendo perfect, există încă destule fire atârnate aici care par probabil să le vedem în viitor. Până la sfârșitul episodului, Larry și-a pus șervețel în urechi, ceea ce îi permite să rateze adevărul despre mai multe dintre presupunerile pe care le-a făcut de-a lungul episoadelor despre diferite personaje și, deși nu cunoaște în mod fericit adevărul, este acest tip de evitare. pare extrem de probabil să se întoarcă și să-l muște pe Larry în fund până la sfârșitul sezonului.

În timp ce „The Five Foot Fence” părea Reduceți-vă entuziasmul înființând poveștile pentru sezonul 11, „Angel Muffin” se slăbește puțin mai mult și readuce spectacolul în locul său dulce: îl face pe Larry să se enerveze pentru cele mai minore lucruri. Să-l trimiți pe Larry la cabinetul unui stomatolog înseamnă doar să ceri instinctele nevrotice să iasă la iveală, deoarece deja a enervat personalul și pacienții care îi așteaptă înainte de a-și fi privit dinții. Dar rătăcirile înfuriate ale lui Larry despre prosoape, confuzia lui cu privire la cum să folosească o toaletă cu un scaun care nu va sta jos și ura lui absolută față de Angel Muffin îl aduce pe Larry înapoi în zona sa de confort.

„Angel Muffin” este o prezentare fantastică a Reduceți entuziasmulpunctele forte ale lui, fie că este vorba despre micile frustrări ale lui Larry, care cresc la niveluri absurde, sau despre narațiunile incredibil de construite la un nivel episodic, care în cele din urmă se amestecă într-un sezon și mai spectaculos. Deja, sezonul 11 ​​a excelat la ambele aspecte care au făcut această serie atât de grozavă. În al unsprezecelea sezon, „Angel Muffin” demonstrează asta Reduceți-vă entuziasmul nu este un prosop rătăcit care începe să-și arate vârsta, ci, în schimb, un prosop moale atât de perfect încât este ușor de luat de la sine înțeles cât de priceput este cu adevărat țesut.

Evaluare: A-

CITIȚI: 15 episoade esențiale „Curb Your Enthusiasm” de urmărit înainte de sezonul 11

.