Cum să faci cu John Wilson Recenzia sezonului 2: Seria hilară devine personală

La începutul primului episod din Cum să faci cu John Wilson, „Cum să investești în imobiliare”, Wilson încearcă să explice care este exact emisiunea lui. „Sunt documentarist. Este un fel de memorii, eseu… are loc la New York.” În timp ce Wilson se luptă să-și descrie propriul serial, persoana cu care vorbește regretă clar că a întrebat despre serialul lui Wilson. A fi corect, Cum să faci cu John Wilson este un spectacol greu de explicat celor neinițiați. Wilson explorează ceea ce pare a fi un concept simplu, îl extinde în ceva mult mai mare decât s-ar putea aștepta vreodată publicul, toate în timp ce utilizează filmări ciudate pe care Wilson le-a surprins în casa sa din New York City. Dar cel mai important, Cum să faci cu John Wilson este una dintre cele mai inventive, strălucitoare și amuzante emisiuni de televiziune, iar sezonul 2 continuă măreția spectacolului cu o notă personală adăugată.

Primul sezon al Cum să cu John Wilson am simțit mai degrabă o poveste despre New York City, despre ceea ce face orașul atât de extraordinar, totul în timp ce prezentau videoclipurile incredibile ale lui Wilson. Cu toate acestea, episodul final al sezonului trecut, „Cum să gătești risottoul perfect”, a spus o poveste mai personală despre felul în care COVID a afectat orașul pe care îl iubește, pe el însuși și proprietarul său, cu care are o relație foarte strânsă. „How To Cook the Perfect Risotto” nu a fost doar una dintre cele mai bune piese de divertisment despre pandemie, ci a fost cu siguranță unul dintre cele mai bune episoade de televiziune de anul trecut.

Sezonul 2 a luat un indiciu de la succesul „How To Cook the Perfect Risotto”, deoarece acest sezon pare mult mai personal decât cel precedent. Cum să nu încalcă formula care funcționează, dar aflăm mai multe despre cine este Wilson. Petrecem ceva mai mult timp cu proprietarul lui, îi vedem prietenii și iubita și aflăm despre trecutul lui în competiții umbrite a cappella și un film de Crăciun. Jingle Berry pe care a făcut-o în liceu. Aceste momente sunt libere, dar ne ajută să-l înțelegem pe Wilson în moduri minunate. În sezonul 1, am văzut orașul prin ochii lui Wilson, dar în sezonul 2 începem să aflăm și mai multe despre persoana din spatele camerei.

LEGĂTATE: Trailerul din sezonul 2 „Cum să cu John Wilson” dezvăluie revenirea newyorkezului anxios favorit al tuturor

Chiar și subiectele pe care Wilson le abordează în sezonul 2 par puțin mai grele. În „Cum să investești în imobiliare”, Wilson își investighează propriile probleme cu angajament, explorează cum să devină proprietar și vorbește despre trecutul său trăind într-un depozit nenorocit al cărui exterior a fost folosit pentru a reprezenta Siria într-un episod din doamna secretar. Cele șase episoade din sezonul 2 continuă să exploreze orașul, dar devenind și mai introspective, Cum să faci cu John Wilson adesea se simte mai bogat decât sezonul 1.

Motivul pentru aceasta ar putea fi cei doi noi scriitori ai emisiunii. Pe lângă Wilson, Michael Koman (Nathan pentru tine), și Alice Gregory, Cum să a adăugat scriitorul „Hoțul de orhidee”. Susan Orlean și Conner O’Malley (Noaptea târziu cu Seth Meyers). În timp ce O’Malley este probabil cel mai bine cunoscut pentru videoclipurile sale absurde și maniacale online, munca sa Joe Pera vorbește cu tine iar capacitatea spectacolului de a se extinde dincolo de conceptul simplu al unui episod îl face un plus excelent. În mod similar, cărțile lui Orlean, cu atenția lor atentă la detalii, o fac, de asemenea, o alegere surprinzătoare, dar perfectă pentru a scrie pentru emisiunea lui Wilson. Într-un fel, acest sezon este aproape un compus din două dintre cele mai bune comedii ale anilor 2010: Joe Pera vorbește cu tineobservațiile liniștite ale lui despre lumea din jurul lui și situațiile ridicole, dar reale ale Nathan pentru tine, ceea ce are sens din moment ce Nathan Fielder este și producător executiv pe Cum să.

Dar cheia pentru Cum să faci cu John WilsonMăreția lui este modul în care poate surprinde complet privitorul. Într-unul dintre episoadele ulterioare, Wilson vizitează un club de fani pentru un film surprinzător de popular. La început, configurația este atât de ridicolă, încât este greu să nu râzi de oamenii din grup. Cu toate acestea, pe măsură ce Wilson petrece mai mult timp cu ei, începem să vedem cum acest grup funcționează aproape ca o terapie pentru acești oameni, că au găsit o comunitate înălțătoare și susținătoare. În cele din urmă, experiența lui Wilson cu acești oameni devine o experiență surprinzător de emoțională, un moment minunat care iese aparent din neant.

1639615088 168 Cum sa faci cu John Wilson Recenzia sezonului 2 Seria.5
Imagine prin HBO Max

Cum să cu John Wilson oferă frecvent aceste tipuri de experiențe surprinzătoare, fie că este vorba despre modul în care fiecare scenă pe care o urmărim se sincronizează cu scenariul lui Wilson sau cum Wilson va schimba un episod într-o explorare emoționantă a morții sau a sănătății mintale. Nu se poate spune ce va urma în explorarea memoriului/eseuului lui Wilson din New York. Este un experiment palpitant de urmărit, plin de personaje și momente neobișnuite, precum și comentariul ingenios al lui Wilson. Chiar și felul în care Wilson spune „wow” în diferitele sale fapte este isteric.

Cum să faci cu John WilsonAl doilea sezon continuă tendința seriei de a fi una dintre cele mai originale, profunde și mai distractive comedii din amintirea recentă. Nu există nimic asemănător Cum să faci cu John Wilson, iar acum că știm mai multe despre omul prin ai cărui ochi privim lumea, spectacolul lui Wilson devine din ce în ce mai bun. Cum să faci cu John Wilson este o bijuterie absolută, o serie emoționantă și despărțitoare, care ar putea chiar să schimbe felul în care privești lumea.

Evaluare: A

Cum să faci cu John Wilson Sezonul 2 are premiera pe HBO pe 26 noiembrie, cu noi episoade difuzate vineri. Cum să faci cu John Wilson este disponibil și pe HBO Max.

.