Borat 2 Recenzii șterse de scene: merită să le urmăriți?

Este bine să împărtășești câteva scene amuzante șterse, dar dacă scopul tău este să combate dezinformarea, nu te adresezi unui public care deja este de acord cu tine.

În urma succesului din 2020 Borat Moviefilm ulterior, A lansat Amazon Rapoartele suplimentare Borat preluate de la etajul mașinii de editare a grajdului. Acest special cu mai multe părți este împărțit în trei părți: Borat: Casetă VHS de material considerată „subacceptabilă” de Ministerul Kazahkstan al Cenzurii și Circumciziei, care este o colecție de scene șterse intercalate cu introduceri de la Borat (Sacha Baron Cohen); un reality show de 36 de minute numit American Lockdown al lui Borat, care se concentrează în mod special pe timpul lui Borat cu Jim și Jerry; și apoi o serie de scurtmetraje documentare intitulate Îl dezamăgesc pe Borat care este conceput pentru a aborda în mod specific dezinformarea prezentată de Jim și Jerry și încercând să raționeze cu acești doi dreapta.

Scene șterse

Din materialul suplimentar, acesta este probabil cel mai bun lucru, deoarece puteți vedea că au avut niște biți foarte buni, care nu au ajuns la tăierea finală. În mod surprinzător, majoritatea acestor scene se concentrează exclusiv pe Borat, mai degrabă decât pe Tutar (Maria Bakalova), ceea ce înseamnă că Cohen a decis că scenele sale erau mai valoroase decât podeaua din camera de tăiere decât co-starul său necunoscut, un impuls uriaș nu numai pentru cariera ei, ci și pentru film în general. Din fericire, aceste scene sunt acum disponibile și există câteva lucruri dureroase amuzante aici, care ar trebui să-i placă fanilor Borat. Acestea fiind spuse, nu există o scenă în care să te întrebi de ce nu a fost lăsat în tăietura finală. Este un fel de ceea ce vă așteptați de la scenele șterse în care rămâneți gândindu-vă: „Ah, a fost bine, dar nu esențial”.

American Lockdown al lui Borat

Acest lucru este mai mult în concordanță cu o scenă extinsă, deoarece extinde timpul lui Borat cu Jim și Jerry. Acestea fiind spuse, este încă cam la fel în care Jim și Jerry susțin teorii ale conspirației (scurtmetrul pune chiar un mic simbol Illuminati pentru a indica ori de câte ori Jim și Jerry spun lucruri neadevărate doar pentru a sublinia în continuare că aceste idei nu ar trebui să intre în the world sans commentary) și Borat testează limitele cât de mult sunt dispuși să-l accepte ca coleg de cameră, subliniind totodată că el crede lucruri ridicole pe care Jim și Jerry refuză să le accepte. Este un fel de fascinant să vezi acest tip de fricțiune în care Jim și Jerry sunt atât de siguri în propriile teorii ale conspirației, dar cred, de asemenea, că există adevăruri obiective în care pot împinge înapoi credințele ridicole ale lui Borat. Bineînțeles, tot ceea ce dansează este că credința este legată frecvent de identitate mai degrabă decât de fapt, deci credințele lui Jim și Jerry sunt mai degrabă despre identitatea politică decât să cumpere pur și simplu o dezinformare care ar putea fi ușor verificată, fapt care ne conduce la …

ÎN LEGĂTURĂ: Noile filme despre „Borat ulterior Moviefilm” care vin pe Amazon săptămâna viitoare, inclusiv un spectacol de realitate de 40 de minute

Îl dezamăgesc pe Borat

Imagine prin Amazon

Aceasta este cea mai ciudată dintre caracteristicile suplimentare. Acest rol nu este jucat pentru comedie. Se adresează direct teoriilor conspirației de dreapta, în special pe cele împărtășite de Jim și Jerry și le confruntă direct. La prima vedere, acest lucru pare util. Dacă cineva susține că vaccinul COVID-19 este utilizat pentru a implanta persoane cu microcipuri pentru a le urmări, atunci de ce să nu folosiți platforma dvs. pentru a explica de ce acest lucru este greșit?

Problema aici este de două ori. Prima problemă este o chestiune de platformă. Dacă ești cineva care se bucură Borat până la punctul în care veți urmări materialul suplimentar, atunci probabil că nu aveți nevoie de o explicație a motivului pentru care cei batjocoriți cred că lucrurile sunt o prostie. Nu ați știut prin tot Borat spunând: „Nu înțeleg de ce oamenii cred că este amuzant atunci când acest tip Borat se ocupă de unele lucruri”. Și totuși, singurii oameni care pot urmări Îl dezamăgesc pe Borat sunt oameni care s-au abonat la Amazon și probabil cei care sunt deja fanii Borat. Deci, de ce să nu punem acest material pe YouTube, unde ar ajunge la un public mai larg și oamenii ar putea încerca să îl împărtășească celor care cred dezinformare?

Cu toate acestea, aceasta ne conduce la a doua noastră problemă, mai complicată, pe care am menționat-o mai sus, care este aceea că credința este o parte a identității. Nu crezi lucrurile pentru că ești o ființă umană complet rațională care urmărește întotdeauna dovezile. Credeți lucrurile, deoarece aceste lucruri vă întăresc viziunea asupra lumii. De exemplu, dacă ați petrecut deja zeci de ani crezând că există o cabală de elite care conduc în secret lumea până la punctul în care recoltează copii umani și își beau sângele, subliniind că microcipurile sunt prea mari pentru seringi anulați toate acele daune. Este reconfortant să credem că o lume mai bună este doar o verificare a faptelor, deoarece adevărul este o valoare atât de importantă, dar trebuie să acceptăm și faptul că oamenii își protejează vigilența identitățile și, având în vedere alegerea dintre adevăr și identitate, există stimulente puternice pentru alege identitatea, mai ales atunci când adevărul poate deteriora identitatea respectivă.

Este foarte frumos că Amazon a ales să pună la dispoziție aceste scurte documentare pentru a combate în continuare dezinformarea, dar cel mai eficient element al său pare să fie faptul că Amazon deține Borat continuare și nu ți-ar plăcea să urmărești Borat continuare din nou pe Amazon Prime Video.

CONTINUAȚI CITIREA: Maria Bakalova la „Borat 2”, mentoratul lui Sacha Baron Cohen și multe altele

.